PAOLO ESCO, a jak idzie się dogadać w I z tubylcami?
Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów
Zwiń
X
-
Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów
Witam
Pacjent O1 1.9 AHF z czipem dawno temu (w zasadzie jak był nowy), przebieg 270kkm, EGR zaślepiony.
Fachowcy zerknijcie na logi pod kątem przepływomierza i ogólnie co tam słychać w silniku, robiłem duży przegląd przed wyjazdem wakacyjnym łącznie z logami
Log (15 - 011)
Log (16 - 010)
Log (17 - 008)
Log (18 - 004)
Log (19 - 003)
Log (20 - 001)
Log (21 - 000)
Log (22 - 003,010)
Log (23 - 003,011)
Log (24 - 003,008,011)
Log (25 - 008,011)
Z góry dzięki
-
-
W sumie nic złego z tych logów nie wynika. LMM wyglada na dobry - aczkolwiek "modyfikacja" uniemozliwia jego dokladną ocene.
Pomijając ten kiepski czips (wyglada na gotowiec), ktory siedzi w sterowniku... w samych logach nie widac nic złego.
Uzupelnij statyczne i statyczne Basic SettingsPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Re: Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów
Zamieszczone przez loloWitam
Pacjent O1 1.9 AHF z czipem dawno temu (w zasadzie jak był nowy), przebieg 270kkm, EGR zaślepiony.
Fachowcy zerknijcie na logi pod kątem przepływomierza i ogólnie co tam słychać w silniku, robiłem duży przegląd przed wyjazdem wakacyjnym łącznie z logami
Log (15 - 011)
Log (16 - 010)
Log (17 - 008)
Log (18 - 004)
Log (19 - 003)
Log (20 - 001)
Log (21 - 000)
Log (22 - 003,010)
Log (23 - 003,011)
Log (24 - 003,008,011)
Log (25 - 008,011)
Z góry dzięki
Logi sa oki ale "program" juz niekoniecznie.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Moje pytanie o przepływomierz wzięło się z własnej analizy grupy 003 i 008 na podstawie poradnika z forum. Pisza że 4 pozycja powinna być niższa niż 3 a u mnie jest najmniejsza w porównaniu do 3 i 2. Czy w przypadku modyfikacji nie jest to już wiarygodne sprawdzenie ?
A możecie mi powiedzieć ile mniej-więcej może kosztować poprawa tego co było zrobione w sterowniku, tak aby to miało ręce i nogi ?
(logi statyczne postaram się wieczorem wrzucić)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loloMoje pytanie o przepływomierz wzięło się z własnej analizy grupy 003 i 008 na podstawie poradnika z forum. Pisza że 4 pozycja powinna być niższa niż 3 a u mnie jest najmniejsza w porównaniu do 3 i 2. Czy w przypadku modyfikacji nie jest to już wiarygodne sprawdzenie
Ma lecieć wszystkimi dziurami aby user czuł, ze fura się lepiej zbiera no i że dobrze wydał swoj hajs. :wink:
Zamieszczone przez loloA możecie mi powiedzieć ile mniej-więcej może kosztować poprawa tego co było zrobione w sterowniku, tak aby to miało ręce i nogiPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
No to jeszcze statyczne
008
Log (26 - 000)
Log (27 - 013)
Log (28 - 007)
Log (29 - 003)
Log (30 - 023)
Log (31 - 004)
Log (32 - 001)
004
Log (33 - 011)
Log (34 - 003)
Log (35 - 004)
Log (36 - 000)
Komentarz
-
-
Geometria chodzi tak sobie średnio, EGR-zaślepiony?, Kąt wtrysku delikatnie można by poprawić reszta może być .OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Tak, EGR zaślepiony. Czy pracę kierownic można jakoś poprawić bez większej ingerencji ? Generalnie turbo nic nie robione od nowości, nigdy nie miałem notlaufu a jeżdżę raczej dynamicznie. Co do kąta wtrysku to regulacja na pompie ? czy lepiej nie ruszać ? co by się poprawiło przy idealnym ustawieniu ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loloTak, EGR zaślepiony. Czy pracę kierownic można jakoś poprawić bez większej ingerencji ? Generalnie turbo nic nie robione od nowości, nigdy nie miałem notlaufu a jeżdżę raczej dynamicznie. Co do kąta wtrysku to regulacja na pompie ? czy lepiej nie ruszać ? co by się poprawiło przy idealnym ustawieniu ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikPracy kierownic VTG nie oceniamy w 011 Basic Settings..
Zamieszczone przez przemikStatyczny kąt wtrysku dobry.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez przemikPracy kierownic VTG nie oceniamy w 011 Basic Settings..
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez przemikuot;]Statyczny kąt wtrysku dobry.
Pozdrawiam serdeczniePrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikRzuc okiem na 004 dynamiczną... tam widac, ze nic nie trzeba poprawiac...
Zamieszczone przez lolow dynamicznej 011 i 010 :wink:
W/g mnie to turbo wstaje za wolno.
Ciesze sie natomiast że mamy różne koncepcje
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz